La pas pana in Navigli, cartierul caselor colorate de pe Pinterest

Prima si singura zi in Milano cand cerul a fost intunecat si a plouat usor cateva ore pana a iesit din nou soarele. Si chiar in conditiile astea aerul nu era la fel de rece ca la noi, ploaia nu razbea dincolo de umbrela noastra cu buline plimbata prin toate vacantele, incat era mai mare dragul sa strabatem strazile spre Navigli, destinatia pe care o aveam atat pe GPS cat si in cap inca de cand am plecat de acasa. Nu ne facuseram temele, nu stiam ce vrem sa vedem cu exceptia lacului Como si Navigli, dar punctele astea 2 erau neaparat de atins.  Ma intrebase Alex in aeroport daca am facut ceva research inainte, dar stia ca niciunul dintre noi nu avusese timp, asa ca din nou am lasat orasul sa ne cucereasca. Am trecut din nou pe la Duom, am hranit porumbeii grasuni, apoi am coborat usor pe stradute pana aproape de destinatia noastra.

Desi am avut de gand sa luam metroul, se pare ca strazile din Milano nu ne-au lasat si prin ploaia marunta am mers incet pana ne-am trezit in Navigli, nu inainte de a savura un cappuccino si un croissant in locul nostru preferat din oras. Obiectivele turistice sunt un must have, stiu, dar pe langa asta o cafea intr-un loc specific, un croissant sau o inghetata savurate in timp ce iei pulsul strazii sau tragi cu ochiul la obiceiurile localnicilor sunt de nepretuit. Asa ca daca o sa vezi ca am ratat cine stie ce muzeu sau castel in destinatiile noastre probabil am tras mai tare spre un cartier cu ceva casute colorate sau spre a strabate cine stie ce strazi imi par mie de vizitat.

Desi exista putine informatii online despre cartierul colorat, Navigli, noi am vrut sa ajungem acolo pentru a il explora pe jos si a admira in sfarsit casele colorate care se insira de la un capat la altul al canalului. Si drept va spun, cred ca e pacat sa ajungeti la Milano si sa nu veniti aici, mai ales ca este usor de ajuns si nu creeed ca nu ati vazut celebrul pod din Navigli pe pinterest.

In afara de o plimbare romantica, ce-i drept, nu cred ca aveti prea multe de facut. Vara puteti sa va bucurati de o plimbare cu vaporasul care strabate canalul sau sa luati pranzul in timp ce admirati peisajul, dar oricum, ramane clar un punct turistic de vizitat in Milano, ca tot spun multe voci ca nu prea ai multe de facut aici.