Schimbari in prag de primavara + Giveaway Caelia

 

 

La sfarsitul lunii februarie intr-un fel sau altul am hotarat sa imi schimb putin ritmul de viata. Stresul zilnic, activitatile tot mai multe, orele insufieciente pentru a face tot ce imi doream si-au pus accentul pe viata mea, iar programul meu era din ce in ce mai haotic. Stiti cu totii despre ce vorbesc, iar de multe ori simt ca nu ne mai oprim din alergat, curatat si stabilit lucruri, iar eu ma gandeam de multe ori ce rost are sa ma mai culc noaptea pentru ca oricum o faceam super tarziu si eram de multe ori asa de obosita incat dimineata abia imi deschideam ochii.

Nu a fost o decizie luata pe moment, nici macar una la care sa renunt dupa 2 saptamani, ci am avut nevoie de timp sa ma pregatesc mai mult spiritual si sa incep asa cum se cuvine. In ceea ce priveste alimentatia, ce sa zic, la noi in familie mereu s-a mancat relativ corect si sanatos, problema mea era ca nu aveam deloc o rutina si de multe ori ma prindea dupa-amiaza fara sa mananc ceva.

Asa ca aveam nevoie de un program bine stabilit de somn, mai multa miscare, mancare si mai sanatoasa si despartire pe viata de dulciuri (da da…). Ma gandesc sa va povestesc ce mananc zi de zi la masa, pentru ca stiu si eu ce greu e sa ai mereu inspiratie si sa gasesti variante sanatoase mai ales cand esti in oras. Inca mi se pare cel mai greu asta, pentru ca piata e plina de fast food, iar salatele din restaurante sunt atat de “interesante” incat numai pofta nu iti fac. Si asta in timp ce salatele facute de mine, au reusit sa il convinga chiar si pe Alex care nu era fan deloc, doar pentru ca aleg cu mare grija ingredintele.

*

Tot atunci am inceput sa folosesc si Tinctura Super Slim de la Caelia de care m-ati tot intrebat pe instagram si am promis sa fac o postare pe blog.

Multe fete m-au intrebat la ce ajuta si unde poate fi gasita asa ca azi vorbim despre asta.

Ce face tincutura?

• Suprima apetitul si elimina senzatia de foame
• Furnizeaza organismului antioxidanti
• Reduce absortia carbohidratilor
• Accelereaza arderea grasimilor
• Reduce riscul de boli grave
• Stimuleaza functiile biliare
• Regleaza metabolismul
• Activeaza metabolismul
• Imbunatateste digestia
• Combate celulita

Ce este important de precizat este ca tinctura Super Slim este un produs natural, obtinut prin combinarea de plante ce actioneaza asupra organismului  si ajuta la indeplinirea sarcinilor de mai sus, cele mai importante fiind combaterea senzatiei de foame si retentiei de apa. Pot spune ca de cand o folosesc mie imi este din ce in ce mai rar pofta de dulciuri, iar senzatia de foame imi da batai si mai rar. Desigur, asa cum spuneam mai devreme acum am cat de cat un program de masa si incerc sa ma tin de el, pentru ca avand mese la ore relativ fixe organismul meu nu mai cere mancare in afara lor. Si pentru ca stiu ca o sa ma intrebati, in aproximativ o luna am slabit cateva kg bune, desi nu asta era neaparat scopul meu, iar eu pot spune ca sunt mult mai energica si activa decat inainte.

Este important sa avem grija la ce mancam, sa facem sport macar de 3 ori pe saptamana si sa bem cat mai multa apa, pentru ca nicio formula magica nu te va face sa slabesti daca nu esti disciplinat si urmezi un program echilibrat, cu atat mai mult sa scapi de celulita sau sa ai o viata sanatoasa pentru ca degeaba esti slab si ai alte probleme apoi.

Ingrediente:

Extract din fructe de Garcinia Cambogia (Garcinia cowa), extract din fructe de păducel (Crataegus monogyna), rădăcină de Ginseng Siberian (Eleutherococcus), frunze de ceai verde (Camellia sinensis), cafea verde (green coffe) robusta, etanol 62-68%vol

Mod de utilizare:

Se dozeaza 40 de picături, dizolvate în 50-100 ml de apă plată sau suc, de 2 ori pe zi.

Vreau sa testati si voi alaturi de mine, asa ca va ofer o tinctura pentru slabit sau imunitate la alegere.

Ce trebuie sa faceti?

  • Sa dati share acestei postari pe facebook public, sa dati like pe facebook paginii blogului si Caelia AICI si AICI.
Va rog sa nu lasati linkul de share in comentarii, acesta se va verifica doar in cazul in care sunteti castigatori! As aprecia foarte mult daca ati citi cerintele concursului si ati respecta asta. Inscrierile care vor lasa aici linkul vor fi sterse.

A

  • Lasati un comentariu mai jos si spuneti-mi care este mancarea voastra preferata, dar sanatoasa. Mi-ar placea sa citesc sfaturi de la voi, poate retete, ceva simplu, nu ma astept sa imi postati vreo reteta complicata. 😀

Giveawayul se termina pe 31 martie.

Castigatorul va fi anuntat la aceasta postare si inscrierea lui va fi verificata.

Bafta, dragilor!

Later edit:

Castigatoarea este loredanamanciu. Felicitari. Astept datele tale.

Am purtat:

Rochie AICI

Dresuri AICI

You May Also Like

20 Comments

  1. 1

    Eu tot încerc retete noi,și cea care mi-a plăcut fost cea care a făcut “furori”în familia mea.O reteta simpla dar extrem de delicioasa,”file de piept de curcan umplut cu ștevie și sos de portocale cu legume la cuptor.” Poti înlocui cu succes legumele cu un orez brun sau combinandu-le pe amândouă.

  2. 2

    O reteta foarte buna pe care au mancat.o toti cei din familia mea este piept de pui cu sos de barbeque ! Este delicios !!

  3. 3

    Pe mine m-ar interesa si ce gust are acest produs! 🙂

    Eu de obicei imi fac la micul dejun ovaz, cu seminte, fructe, lapte,, miere, scortisoara…practic, poti pune orice iti place! Fierb ovazul cu lapte, apoi adaug ce vreau si ce am la dispozitie. In alte dimineti mananc cereale bio cu lapte cald. In alte dimineti mananc omleta, sau oua fierte…cu cascaval, branza, un ardei gras..Cam asa.
    Ma gandesc de ceva timp la schimbari mai mari, insa vreau sa le iau treptat, pentru ca organismul sa se obisnuiasca cu schimbarile.Cel mai greu e pentru mine cu pranzul, pe care il iau la birou. Daca nu am ceva pe care pot sa iau de acasa pe drum, atunci trebuie sa ies sa imi cumpar ceva. De multe ori aleg chiar mancare gatita, niste paste, sau pizza. Despre schimbarile astea vorbesc de fapt.
    Incerc sa reduc portia de paine pe zi si…multa apa! 😀

  4. 4

    In ultima perioada cantarul meu a luat-o razna. Nu mai suntem prieteni si de aceea m-am hotarat sa incerc sa mananc cat mai sanatos. Recunosc ca nu faceam acest lucru inainte, dar de cateva saptamani ma axez pe salate mixte. Foarte frumoasa tinuta! Pup!

  5. 5

    Manacarea mea preferata este salata cu ton , ceapa verde , măsline , salata verde si roșii 🙂 . Presar puțin parmezan peste si iese o minunăție

  6. 6

    Bună! Eu începând cu luna martie m-am hotărât să-mi fac un program mai echilibrat în ceea ce privește alimentația mea. Acum am 3 mese pe zi în loc de una sau mai rar doua. Desigur problema mea sunt dulciurile dar ușor, ușor le-am eliminat. Mâncare mea preferata este ciorba radauteana, pur și simplu o ador, și am învăț sa o gătesc și acasă acum nu trebuie sa ma mai duc la restaurant sa.mi comand.

  7. 7

    eu tot fac o gramada de…salate,in care adaug muulte seminte,dar azi o sa iti spun de cum prepar eu avocado,cu putina branza sfaramata,putina smantana,ulei de masline,zeama de lamaie si putin usturoi de gust…toate dupa gust,nu neaparat dupa anumite norme…foarte gustos,servim pe paine la toast..foarte tare…

  8. 8
  9. 9
  10. 10

    Buna Si eu m am apucart sa dau cateva kg jos inainte de vara, asa ca m-am decis sa manacnc mai sanatos, de 5 ori pe zi, sa iau 3 mese si 2 gustari, asa ca dimineata mananc o felie paine integrala sau cu masline de la Lidl, pe care o ung cu putin branza cu verdeturi si sunca presata, sau un ou prajit fara ulei, o fliuta cascaval, sunca presata , rucola si o rosie cherry. La gustare mananc un mar sau un grepfruit, la masa de pranz mananc ardei umpluti cu carne tocata de pui cu mirodenii si ceapa in sos de rosii la cptor, la gustare struguri iar la cina salata de ruccola, rosii, castravete, salata, ceapa rosie si ton sau somon.
    O primavara frumoasa-

  11. 11

    felicitari pt programul stabilit,cred ca trebuie sa incep si eu un nou plan de acest gen in ceea ce priveste somnul…eu mananc multe salate pt ca-mi plac enorm…dulciucrile rar pt ca nu imi place gustul dulce,mai mult acru:))recomand tot ce e verde :spanac,stevie,leurda…cat mai simplu si natural.

  12. 12
  13. 13

    Idei de mic dejun care imi place mult,e gustos si sanatos :
    Iaurt+fructe+cereale integrale;
    Orez cu lapte cald, mere si scortisoara;
    Paine prajita cu piept de pui/curcan si legume;
    Lipie cu humus si legume;
    Omleta+paine prajita+legume;
    Briose cu iaurt si fructe de padure;
    Paine integrala cu avocado si rosii cherry;
    Paine integrala cu oua posate si salata de rucola cu rosii cherry.

  14. 14

    Imi place foarte mult supa crema de legume albe…cartofi…telina…pastarnac…si tot ce se mai doreste…cu putina smantana cu continut scazut de grasime si servita cu cutroane…Mie imi place reteta si mi se pare una sanatoasa!

  15. 15

    Offff, si eu ar trebui sa schimb multe in alimentatie…si chiar incerc. Despre mancarea mea preferata n-as stii sa-ti spun care este, pentru ca sunt o gurmanda si imi plac toate :))) Daca ar fi sa ma gandesc la ceva sanatos si pe gustul meu, cred ca as spune somon la cuptor cu legume trase in unt. Delicios. Te pup.

  16. 16

    In ultima perioada am ales un stil mai sanatos in ceea ce priveste maincarea si, impreuna cu sala, chiar incep sa se vada rezultatele. Beau in fiecare dimineata apa cu lamaie si apoi la 20-30 minute dupa iau micul dejun. Am eliminat dulciurile aproape complet si mancarea prajita. Cu putina atentie chiar se poate sa ai rezultate. Chiar sunt foarte curioasa sa incerc acest produs si chiar daca nu voi castiga, il voi cumpara (pofta de dulce tot timpul exista :)) Te pup

  17. 17

    Simplu si sanatos…o salata de rucola+baby spanac…peste care adaugam tot felul de seminte: de in, susan, mac, nuci…putina branza , un ou fiert feliat…si foarte putin dresing din ulei de masline, miere si lamaie. este o salata pe care o ador personal!

  18. 18

    Mie imi place mult sa mananc humus deoarece este sanatos, gustos si se prepara rapid.
    Pentru aceasta reteta ai nevoie de naut, suc de lamaie, ulei de masline si usturoi. Mai intai fierbi nautul bine pana cand acesta se inmoaie si poate fi pasat cu blenderul. Dupa ce ai mixat nautul si ai obtinut o compozitie la fel de cremoasa ca smantana adaugi usturoiul pisat si sucul de lamaie, amestecand incontinuu. La sfarsit poti sa pui si putin ulei de masline deasupra si e gata!

  19. 19

    Pentru ca imi doresc sa mai dau jos cateva kilograme, incerc sa mananc rar carne.Retete sofisticate nu stiu dar mananc multe salate ,ciorba de legume, ciorba de fasole pastai mi -am facut saptamana trecuta, supa, legume la tigaie.Mancaruri care se prepara restul de rapid

  20. 20

    Și eu încerc de ceva timp sa mănânc mai sănătos. În general, am un program destul de încărcat și nu prea apuc sa mănânc. Dar, când am timp îmi place sa îmi pregătesc salata cu creveți( putin trasi in unt),semințe, roșii cherry, puțin oțet balsamic.

Leave a Reply