From Paris with Love – Last day

Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (1)

Ultima zi in Paris, ultima zi in care aveam sa ma trezesc in orasul luminilor si sa vad Turnul pe geam. M-am ridicat la 9 din pat, desi stiam ca aveam ziua extrem de bine planificata si nu ne permiteam sa intarziem cu un minut macar pentru ca riscam sa pierdem avionul, ceea ce era cat pe ce sa se intample in agitatia din Paris, iar in capul meu la ora asta trebuia sa fim deja pe drum…

Desi aveam sa pierdem destul de mult timp in trafic voiam si ne propusesem din prima zi sa mergem la Turn din nou, sa facem poze, sa ne luam ramas bun cum se cuvine.

Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (2)

Am deschis obloanele si in camera a intrat lumina rece, aceeasi cromatica a Parisului din ultimele 3 zile. Ma bucuram ca nu mai ploua, dar eram putin trista ca nu avem parte de soare. Oricum, nu mai conta, fusese perfect si in sinea mea eram extrem de recunoscatoare ca zilele petrecute la Disneyland si Versailles fusasera senine, ceea ce conta cel mai mult, pentru ca acolo fara soare chiar e trist. In schimb dupa ce vizitasem ce era mai urgent pe lista mea, in weekend am pierdut vremea prin oras, am fost la cumparaturi si am lasat si aparatul acasa, de aceea am sarit peste aceste zile.

Ne-am strans bagajele, astfel incat la intorcere sa le luam si sa fugim direct spre aeroport si apoi ne-am indreptat spre Turn. Mie nu imi mai intrau hainele, normal, si baby ma tot intreba cum de nu mai intra pentru ca tot ce cumparasem din Paris bagase deja la el, deci practic erau aceleasi. Era un fel de geamantan de vreo 20 de kg plin si 3 perechi de incaltaminte afara ce asteptau sa fie impachetate. :))) Tipic. Oare doar mie mi se intampla asta?

Am ajuns la Trocadero, aveam aceea stare pe care o ai mereu cand pleci de undeva, dar esti fericit totusi ca s-a intamplat. Ma uitam la Alex, el se uita la mine si stiam ca si el gandeste la fel. Se spune ca sufletele pereche nu au nevoie de cuvinte pentru a stii ce gandesc…Noua ni se intampla.

Era innorat, Adina imi spusese deja cu 3 zile inainte ca aplicatia Weather arata ploaie (Cred ca am gasit omul care verifica vremea mai des ca mine:))) ) si inevitabilul s-a produs. Stropi mari de ploaie, vant, era o nebunie, mai ales in sufletul meu, rujul meu rosu aprins era compromis, ne zbura parul in toate partile… Anyway, eram hotarata sa le facem asa. Cat putea sa dureze sa facem cateva poze. Livingul meu din noua casa presupunea clar o poza cu noi doi de la Paris cu Turnul, asa ca nu era loc de intoarcere. Oricum aparatul e atat de greu incat te ancoreaza si pe tine si pe el, sa nu te ia vantul, ne descuram noi cumva. :))))

Si dintr-o data, ajung si fetele, mergem inapoi la scari si iese un soare…

Haha, nu va mai spun, imi venea sa sar in sus de fericire. Era atat de cald incat in 5 minute am renuntat la palton, la la bluza si am ramas in tricou…tricouri. Care au fost o surpriza si pentru iubitul meu, dar si pentru toti cei care le vedeau si zambeau. Iar eu…aveam un zambet pana la urechi. Asa incat abia am ales cateva poze pentru voi, restul le-am pus pentru colectia persoanala.

Multumim DivaCharms pentru tricourile personalizate. Au fost un deliciu si singurul gand care imi trece prin minte acum este unde le ducem data viitoare.

Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (3) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (4) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (5)

Am fost extremi de norocosi ca ne-am intalnit acolo cu prietenele mele dragi carora trebuie sa le multumesc din nou, pentru poze, pentru ca ne-au dus in locuri frumoase si mai ales pentru prietenia draga.

Desi ne despart atati km aproape ca nu exista zi in care sa nu vorbim si simt ca daca ne-am intalni si dupa ani in care nu ne-am vazut ne-am pune la vorba ca si cum asta ar fi fost ieri…

Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (6) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (7) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (8) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (9) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (10) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (11) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (12) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (13) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (14)

Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (15) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (16) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (17) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (18) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (19) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (20) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (21) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (22) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (23) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (24) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (25) Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (26)

Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (27)

Am purtat trenchul de la Poema, geanta Michael Kors AICI si pantofii mei oxford de la Garkony, despre care nu va mai spun cat sunt de comozi! I-am purtat de dimineata pana seara si nu mi-au facut nici macar o batatura desi eram la prima purtare…iar eu cu bataturile si perechile de incaltaminte am adevarate experiente! Ma bat si slapii. :))))

Pe langa asta, baby ma tot intreba daca sigur ma incalt cu pantofii aia pentru ca sunt prea frumosi sa fie si comozi. Daaa, sunt. Chiar sunt foarte frumosi si foarte comozi, la fel ca toti pantofii lor care creaza dependente, va jur.

Paris, Ce sa vizitezi, Turnul Eiffel (1)

Acum, la sfarsit ce sa va zic…Mai vreaaaauuuu. Aproape in fiecare seara de cand s-a lasat frigul stam in pat, ne uitam la un film si ne trezim zicand: Mi-e dor de Paris.

Daaaa, mi-e dor dor dor si mai vreau. Simt ca nu am vazut tot, simt ca mai am de descoperit multe acolo plus ca ne-a ramas al doilea parc de la Disneyland…

Este clar un oras de vazut in 2, romantic, agitat, frumos…

Anyway, next #Barcelona, sper sa reusesti sa ma vrajesti macar pe jumate.

Prea multa lume face comparatii intre cele 2 orase. Voi ce spuneti?

Aici se incheie jurnalul din aceasta vacanta.

Vedeti AICI, AICI si AICI celelalte 3 postari din Paris.

O saptamana usoara va doresc.

You May Also Like

26 Comments

1. 1
  2. 3
  3. 5

Pentru mine Barcelona este magica! Pe drumul de intoarcere de acolo discutam cu my better half sa aterizam, sa ne luam bagajele si sa urcam iar in avion cu aceeasi destinatie 😀 Anyway, depinde foarte mult de personalitatea si pasiunile fiecaruia atunci cand prefera un oras sau altul, plus experienta in sine de la fata locului.

4. 7
  5. 9
  6. 11

Sunt prea diferite ca sa le poti compara, mai ales ca Barcelona este un oras maritim, solar, iar Parisul e wow dpdv arhitectural. Acum depinde ce iti place si tie. Eu prefer Barcelona, dar asta nu inseamna ca Parisul nu este foarte frumos. Pup

• 12

Dar nu era vorba de o comparatie, in adevaraul sens al cuvantului. Dar multi spun: “Am fost in Paris, dar tot Barcelona ramane nr 1” si altii invers. Deci banuiesc in suflet lasa acolo o amprenta asemanatoare 😀 La asta ma refeream.

Pupici

7. 13
  8. 15
  9. 17
  10. 19
  11. 21
  12. 23
  13. 25

Hey…nu știu cum e Parisul dar pot spune ca o sa îți placa și Barcelona la fel sau poate mai mult e un oraș în care te acomodezi foarte repede plus și oameni sunt foarte faini eu zic ca o sa îți placa….PS. Și eu am venit pt o săptămână și deja fac 4 ani