#FollowMeToParis | Day 2 | Palatul Versailles, Podul Artelor, Notre Dame

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (16)

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (2) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (3) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (4)

A doua zi in Paris, a doua dimineata, soarele era iar sus pe cer si eram asa de fericita…Ne-am trezit cel mai devreme dintre toate zilele cat am stat in Paris si bine am facut, pentru ca la 8 ieseam pe usa si la 9 fara ceva intram pe portile Palatului Versailles, fara sa realizam ce coada am evitat. Ne-am dat seama de asta abia cand am iesit si am vazut o coada imeeeensa care se intindea pana la porti.

Cum am ajuns dimineata in zona ne-am oprit sa cumparam o cutie de macarons, pe care am adapostit-o in geanta mare pe care o prevazusem de acasa, tocmai ca sa avem enegie in caz ca ramanem fara. Stiam ca o sa am muuulte de plimbat in geanta pentru amandoi, in timp ce Alex avea de carat oricum aparatul deja extrem de greu.

Ne-am oprit pe scari pentru cateva poze, soarele se ridica sus pe cer si arunca parca raze spre Palatul si asa destul de stralucitor…ne-am pregatit pentru vizita care avea sa se intinda pana spre pranz, am ridicat aparatele ce aveau sa ne serveasca drept ghid si am intrat in cea mai frumoasa lume.

***

Personal, Palatul Versailles m-a cucerit, Le Grand Trianon, gradinile, camerele, decoratiunile…mi se par extrem de frumoase si fara cuvinte. Nu pot exprima exact in cuvinte cata incantare simti cand te plimbi prin camerele care au fost candva locuite de regina, de printese….

Palatul Versailles este cel mai renumit palat din Franta si unul dintre cele mai prestigioase monumente din lume. Initial acesta a fost o simpla vila in care locuia Louis al XIII-lea atunci cand pleca la vanatoare, iar ulterior extinsa la cerinta fiului sau devenind palatul scaunului regal si al guvernului. Sala Oglinzilor, Capela, Templul iubirii sau pur si simplu gradinile care se intind cat vezi cu ochii, opulenta, atmosfera in continuare festiva, roiala…toate te lasa fara cuvinte.

Gradinile sunt extrem de mari asa ca poti inchiria o bicicleta sau un segway, poti sa te plimbi cu trenuletul sau cu barca pe Grand Canal. Noi am ales sa inchiriam o masinuta de golf, insa timpul pe care il ai la dispozitie astfel este foarte scurt pentru a vizita tot ce ai de vizitat. Noua ne-a placut foarte mult plimbarea cu masinuta, insa cel mai ok pentru a vedea toate gradinile si frumusetile de acolo este probabil sa mergi pe jos.

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (5)Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (6) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (7) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (8) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (9) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (10)Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (11) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (14) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (15) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (12) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (13)Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (16) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (18) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (19) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (20)Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (21) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (22) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (23)

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (1) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (24) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (25)Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (26) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (27) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (28) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (29) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (30)Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (31)

Am purtat:

Bluza Zara

Vesta Stradivarius

Pantaloni Zara

Botine Stradivarius

Bratara Meli Melo

Colier lung H&M

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (32)

Trecut de pranz, fara energie, ne-am indreptat spre un restaurant din zona unde am mancat printre altele si o briosa delicioasa. Strabateam fiecare straduta cu ochii dupa suveniruri, culegand evident de peste tot cate ceva si lasand in urma priviri aruncate ca sa memoram totul si sa nu uitam nimic din vacanta noastra. Dupa ce am luat trenul am ales urmatoarea statie unde abia asteptam sa ajungem. Urcand scarile de la metrou in sfarsit in fata ne aparuse Turnul Eiffel, cel pe care speram sa il vedem din prima zi. Nu am urcat pentru ca era extrem de cald si nu am putut sta in soare la coada interminabila, insa dupa ce ne-am odihnit putin in parcul de langa turn am luat iar la pas Parisul cu strazile lui cochete, florariile chic si terasele la fel ca in filme!

Strazile, parcurile, pomii, totul era parca asa cum speram. Parca ieri ii ziceam lui Alex ca ar fi totusi o idee buna sa mergem la Paris peste cateva zile si peste noapte ma trezeam in fata unui magazin parizian aratandu-i un cadru bun facut cu telefonul.

M-am intalnit in sfarsit dupa 2 luni cu prietena mea si sora ei, sub turnul Eiffel fix unde era multimea de oameni si noi alergam una spre cealalta mai ceva ca in Sweet November. 😀

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (33) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (34) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (35)Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (36) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (37) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (38) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (39) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (40)Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (41) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (42) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (43) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (44) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (45)

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (46)

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (49)

Am facut cateva poze sus la Trocadero, de unde ai o priveliste perfecta asupra Turnului, apoi am luat din nou metroul si ne-am indreptat spre Notre Dame, vorbind de parca nu ne vazusem de ieri.

Dupa ce am mancat cea mai buna inghetata, in forma de floare, am mers la Podul Artelor, locul unde se spune ca trebuie sa ajunga toti cei care cred in dragostea eterna. Cat de romantic e asta?!

Ne-am jurat iubirea iar, scriind pe lacatul nostru initialele si data noastra speciala, apoi am prins si incuiat lacatul pe Podul Artelor #LockedLove si am aruncat cheia in apa, punandu-ne o dorinta speciala.

Ne-am intors pe bancile de la Notre Dame unde am mai stat sa admiram peisajul, sa simtim vantul care adia atat de placut in timp se soarele apunea.

Seara ne-a prins pe bulevardul excentric de la Moulin Rouge, extenuati, dar atat de fericiti.

Pozele au fost facute cu aparatul Nikon, Iphone 6 si Samsung Galaxy S6 Edge. In incantarea noastra de a surprinde tot, am folosit tot ce ne-a picat in mana…

Maine urmeaza partea a 3…Disneyland!

Va pup!

Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (47) Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (48)
Ce sa vizitezi in Paris, Versailles (50)