Despre prima vara in 2…

rochie maxi de plaja (1)

rochie maxi de plaja (2) rochie maxi de plaja (3)

Imi dau seama cat de dor imi este de mare abia cand imi arunc privirea peste pozele pe care le-am facut intr-una din zilele din vacanta si inca nu am reusit sa vi le arat. Le-am pastrat cumva pentru sfarsitul lui august de parca as prelungi euforia si emotia din jurul ultimelor zile de vacanta si as duce cu mine spre toamna nisipul de pe talpi si soarele din par. Teoretic vorbind de soarele din buclele mele rebele sunt putin plictisita acum si mi-as dori cu ardoare sa revin la culoarea mea naturala, care este mai inchisa decat atat. Sunt atat de recunoscatoare pentru parul bogat pe care il am, incat cateodata am mustrari de constiinta pentru ca sunt nevoita sa il agresez atat de des cu placa si alte produse cumva daunatoare, insa am asul meu din maneca si o sa va vorbesc despre asta saptamana ce vine.

***

Revenind la ce va spuneam la inceput cred ca este primul an in care sunt atat de impacata cu ideea ca vacanta s-a cam terminat momentan tocmai pentru ca a fost cu adevarat cea mai frumoasa. Am avut parte de momente atat de frumoase, de multa relaxare, mancare buna si multa fericire. M-ati intrebat de ce am renuntat la luna de miere…adevarul este ca am fost cumva retinuti in tara si nevoiti sa o amanam putin, pentru ca am fost prinsi cu casa iar actele au durat incredibil de mult, dar si pentru ca nu ne-am dorit un city break, ci ceva mai mult. Am pendulat intre Zakynthos si Santorini, am continuat cu alte cateva insule, pentru ca ne doream o vacanta romantica, nu o simpla…excursie, dar si un resort frumos unde sa avem parte de tot ce am cautat noi intr-o luna de miere. Vorba Adinei, my bff, sa tot innoti cu delfinii, sa vezi marea din pat, sa simti linistea si fericirea. Cam greu de gasit toate astea, oare cer prea mult?

Si pentru ca tot vorbeam de casa, planuri, marturisesc, sunt asa de incantata, incat abia astept sa va arat ce o sa iasa, sa impartasim idei aici pe blog, de ce nu, sa amenajam impreuna, pentru ca noi am hotarat sa schimbam absolut totul de la 0 si vom avea nevoie de ajutor, daca ati trecut prin asta. Am in draft o postare cu multe idei, multe decoratiuni interioare si ghici ce? Toate sunt albe! Sau…majoritatea. La postarea cu pregatirile pentru nunta mi-au scris multe cititoare care urmau sa se casatoreasca, sunt convinsa ca majoritatea vor incepe si pregatirile pentru o casa noua, si voi fi extrem de fericita sa trec prin fiecare etapa alaturi de voi, sa schimbam impresii, sa ne lovim zilnic aici de entuziasm si energie pozitiva. Eu am nevoie de asta zilnic in jurul meu.

E deja 00:00. Ating tasta dupa tasta, cu aceasi repeziciune cu care ploaia loveste in geam. Alex imi spune ca tastez repede, mai repede decat el, si totusi dupa 2 momente adauga: Nimeni nu tasteaza mai repede decat mine.

Ii zambesc, stiu asta si stie ca are dreptate…

E tarziu…

Stiu ca v-a placut rochia mea, in postarea dedicata inghetatei Nirvana, asa ca va las cu pozele si va urez un weekend cald, plin de zambete si fluturi in stomac. Asta e prima noastra vara in 2, prima vara dupa ce am spus Da, dar dupa multe alte minunate petrecute impreuna.

Kisses

rochie maxi de plaja (4) rochie maxi de plaja (5)

Rochie asemanatoare AICI

Ochelari AICI

Bratari AICI

A

rochie maxi de plaja (1)

You May Also Like

14 Comments

1. 1

E superba rochia 😀 Nu stiu ce inaltime ai, dar te face sa pari foarte inalta :-D.
    Va doresc multa bafta in ceea ce priveste decorarea casei, fiindca… eu sunt in proces de decorare si mi-am dat seama ca nu e chiar cum m-am asteptat. Vroiam toata casa decorata in alb si nuante subtile de gri… din pacate, ce am vrut nu se gasea asa ca trebuia sa strabatem toate magazinele, multe chestii au venit pe comanda. Atunci nu dai comanda la faianta, pana nu iti vine gresia sa vezi sigur cum arata in realitate, si uite asa, astepti 2 luni ca sa iti pui o gresie si faianta intr-o singura baie…
    Cu rabdarea treci marea. Va trebui doar sa iti pastrezi calmul si sa nu te dai batuta, sau sa faci comporomisuri doar fiindca nu ai gasit ceea ce iti doreai in momentul respectiv 😀

• 2

Multumim :* Am 1, 70, iar in poza sunt desculta, mie mi se parea ca ma face sa par scunda, fiind si atat de ampla 😀 Iti multumesc mult ca ai impartasit cu mine experienta ta.

Banuiesc ca va fi foarteee mult munca 🙁 dar meritaaa

2. 3

E superba rochita!
    Multa fericire sa aveti, intelegere, rabdare si incredere! Iar increderea se simte atunci cand nu este totul minunat si frumos…in viata trecem prin multe, insa este important sa ne sprijinim unul pe altul…la bine si la rau, asa cum spune preotul in biserica! 🙂
    Felicitari si succes la decorat!
    Pupici

• 4

Multumim :* Esti foarte draguta si iti multumim pentru urari…ai mare dreptate, noi asta facem si sper sa facem mereu sa fim alaturi unul de celalalt, sa ne sprijinitim si sustinem in toate.

Kisses

3. 5
  4. 7

De mult nu am mai vazut un imprimeu care sa-mi placa atat de mult, este deosebita rochita. Sa aveti multa rabdare si voiosie pentru noua voastra casuta si sa va mearga toate din plin!! Pupici

5. 9
  6. 10
  7. 12

Imi plac pozele tale … stiu ca si modelul are meritele ei 🙂 Tinutele si locatiile sunt absolut superbe. Chiar daca nu apuc sa iti spun asta de fiecare data sa stii ca te urmaresc cu drag si nu pierd nici un articol.

8. 13

Cat de frumoasa este rochia!!! Da, si aceasta rochie e superba!! :-*
    Mult spor si rabdare in ceea ce vreti sa faceti!! :-*