Jurnal de weekend: Sibiu

Jurnal de weekend, Sibiu (6)

Jurnal de weekend, Sibiu (1) Jurnal de weekend, Sibiu (2)

Weekend de sfarsit de mai, inceput de iunie, o cafea amara care sa ma ajute sa deschid ochii larg si bagaje facute in graba, dar cu responsabilitate. Si zic cu responsabilitate pentru ca nu am uitat nimic acasa, asa cum mi se intampla mereu si am reusit sa iau pana si geanta mea preferata in care imi intra exact ce am nevoie: portofelul meu, al lui, actele, cateva gume, un ruj, servetele si telefonul. Suntem o echipa intotdeauna asa ca impartim responsabilitatile chiar si cand avem de plimbat un aparat greu de fotografiat. E prea tentant de fiecare data sa il luam cu noi, insa la sfarsitul zilei realizezi ca ai ceva febra la brate.

AAA

Imi era tare dor de un weekend relaxant, cu stat la povesti pana noaptea tarziu, mancare buna in pat la TV, ratacit pe stradute stramte sau mic dejun luat in tihna pe terasa sub soarele arzator. Mi-au prins de minune cateva astfel de zile si m-am intors cu bateriile incarcate la maxim si cu multe poze pe care sa vi le aratam, dar si cu intrebarea: Cand vom mai avea parte de atat de multa liniste?

Am purtat o rochie in dungi dintr-un tricot lejer, conversi, geanta Selma Medium Messenger si bijuteriile mele preferate: ceasul Darcy argintiu si bratara Pandora cu charmurile mele preferate. Ne-am ratacit prin Piata Mare in cautare de cadre frumoase si o limonada buna. Eu zic ca le-am si gasit!  Va plimb cu noi prin Sibiu in cateva fotografii mai jos si va povestesc putin despre locurile pe care nu trebuie sa le ratati.

Sibiul are deosebit de multe lacasuri de cult, printre care Biserica Romano-Catolica din Piata Mare, Biserica Evanghelica ParohialaCatedrala OrtodoxaBiserica din GroapaCapela Sf Cruce si Sinagoga cultului Mozaic, dar si bisericile Evanghelice Turnisor si Gusterita.

Noi am vizitat doar Muzeul de Istorie Sibiu, insa sunt o multime de alte muzee pe care le puteti vizita pentru a cunoaste mai bine orasul, cum ar fi Muzeul de Etnografie Universala Franz Binder, Muzeul Astra, Muzeul de Arme si Trofee de vanatoare si Muzeul de Etnografie si Arta Populara Saseasa Emil Sigerus.

Luand la piciorul centrul istoric, nu trebuie sa ratati Zidul CetatiiPiata Mare si Piata MicaPasajul Scarilor, sau Podul Minciunilor, care sunt de departe cele mai cunoscute, dar si interesante.

Pe noi ne-au purtat pasii si spre Gradina Zoologica si Muzeul Satului care pare enooooorm, dar pozele vi le arat maine.

Sper sa va placa cele de azi. Avem un obiectiv nou si se vede, eu le adoor.

Va pup!

Weekend frumos.

Jurnal de weekend, Sibiu (3)

Rochie Bershka S’15 asemanatoare AICI

Tenisi

Geanta Michael Kors AICI

Bratara Pandora

Ceas Michael Kors Darcy Silver

A

Jurnal de weekend, Sibiu (4) Jurnal de weekend, Sibiu (5) Jurnal de weekend, Sibiu (6) Jurnal de weekend, Sibiu (7) Jurnal de weekend, Sibiu (8) Jurnal de weekend, Sibiu (9) Jurnal de weekend, Sibiu (10) Jurnal de weekend, Sibiu (11) Jurnal de weekend, Sibiu (12) Jurnal de weekend, Sibiu (13) Jurnal de weekend, Sibiu (14) Jurnal de weekend, Sibiu (15) Jurnal de weekend, Sibiu (16) Jurnal de weekend, Sibiu (17) Jurnal de weekend, Sibiu (18) Jurnal de weekend, Sibiu (19)

You May Also Like

33 Comments

1. 1

Tinuta e perfecta si ma inspira, iar pozele sunt absolut minunate! Great job!!! Am o slabiciune pentru Sibiu si mi-a placut tare mult sa vad aceste imagini!

Rochia iti vine manusa iar asorierea cu tenesi si accentele rosii este foarte reusita!

Te pup,

Mamalina

2. 3
  3. 5

Draga mea, ce frumoasa esti!!!!!
    Ce obiectiv aveti? Da-ne detalii 😀
    In alta ordine de idei, mai e un piiiicccccc pana o sa fii printesa 🙂 Astept cu sufletul la gura 😀
    Te pup si o zi minunata! :*

• 6

Iti multumesc frumos, Diana. Aaa, scrie-mi te rog pe privat si iti dau eu toate detaliile. Deocamdata avem vreo 5 si poate te induc in eroare :))

Da, mai e un pic si nici nu ma gandesc pentru ca stiu ca va trece repede repede :))) asa ca o iau usor usor.

Te puup

4. 7

E la fel de frumos Sibiul, e asa cum mi-l amintesc 😀 Cu siguranta Sibiul nu e locul unde poti sa spui “Nu am ce sa fac”. Sunt foarte frumoase pozele :-*

5. 9
  6. 11
  7. 13

Ce mult imi place rochia, ce mult imi place de tine, ce-mi place peisajul!! Totul e frumos!!
    Weekend linistit!! :*

8. 15

Am fost in Sibiu anul trecut sau acum doi ani, nu-miamintesc exact, insa mi-a placut fooooarte mult! Este un oras minunat si mi-a placut sa ma “pierd” pe stradutele de acolo, in mod normal m-as eneerva , insa nu a fost cazul.
    Imi place extrem de mult tinuta ta, ideala pentru zi!
    Pupici

9. 16
  10. 18
  11. 20

iubesc Sibiul….mi-a ramaas in suflet dupa ce si noi, ca proaspat casatoriti, am avut o escapade in acest oras superb; nu ne mai lasam plecati de acolo, am stat cam 6 zile, intr-o zi am ajuns si pe Transfagarasan, pana aproape de Curtea de Arges, dar Sibiul- pur si simplu este MAGIC. Ma bucur pentru tine, pentru voi, meritati sa va destindeti si sa va intoarceti cu bateriile incarcate pentru ce urmeaza 😉

12. 22

Si eu am fost de cateva ori prin Sibiu, insa ba cu treaba, ba pe graba, si n-am apucat sa vad mare lucru. Ai scris asa de frumos despre orasul asta, iar de poze nu mai spun, incat acum imi vine sa ma teleportez pana acolo!
    Acum despre poze: tot dadeam scroll in jos si-mi spuneam, asta imi place cel mai mult; ah, ba asta; hmm, si asta, dar cand am vazut poza cu micutele balerine… mi s-a topit inima! Superb cadrul!
    Cat despre tinuta, fix asa m-as imbraca si eu daca as avea cu vreo 10-15 kg mai putin ca acum (si-o sa am, ca mi-am propus un shooting special cu asta mica- tutu, rochite, d-astea).
    p.s: ti-am admirat toate postarile din ultima vreme, doar ca nu m-am mobilizat sa si comentez. 😛
    pup

13. 24
  14. 26

Ador Sibiul e absolut superb, acolo am studiat si tot acolo l-am intalnit pe el, jumatatea mea , si de curand si sotul meu!
    Iti sta f bn in astfel de tinute, parca mai bine decat cu tocuri!
    xo

15. 28
  16. 30

E minunat Sibiul, am avut si eu ocazia sa il vizitez o singura data, insa nu am putut zabovi prea mult, insa am plecat cu promisiounea ca ne vom reintoarce.
    Pozele voastre sunt minunate, ati prins acele cadre reprezentative despre care vorbeai in postare. Si outfitul ales imi place foarte mult, comod, dar chic, reprezentativ pentru tine! 🙂
    Multi pupici!!

17. 32

Sibiul este unul dintre orasele mele preferate! Ce poze frumoase!!!
    In concluzie,,,superb oras, superbe poze, superba rochita, superba gentuta ..:)))